Sugarchallenge; de start

Hallo en welkom op mijn reislog!

Ik ga niet echt op reis natuurlijk, ik ga een maand lang meedoen aan de Sugarchallenge. 31 dagen lang geen toegevoegde suikers eten. Vandaag is dag 2, ik voel me al een aantal dagen heel ziek, waardoor ik weinig trek heb en ook niet zoveel eet, dit maakt de challenge meteen een stuk makkelijker omdat ik niet de behoefte heb om te snacken.

Vanochtend toen ik op de weegschaal ging staan woog ik 59.3, zaterdag 22 december was dit nog 63.3. Ik wil al een poosje wat kilo´s kwijt, maar dit was niet wat ik in gedachte had. Zo snel en dat tijdens de feestdagen. Normaal gesproken ben ik een stress eter, vlak voor tentamens kom ik makkelijk een kilo aan. Daarnaast houd ik heel erg van snoepen. Ik at makkelijk een zak per dag leeg, niet heel gezond, wel heel lekker. Doordat het nu uit is met mijn vriend ben ik in een keer afgekickt, het liefst eet ik helemaal niets zo misselijk en naar voel ik me. Gisteren at een vriendin bij me, we aten vegetarische groenteballetjes, ze smaakten zo zoet dat ik bang was dat er suiker in zit, toen ik vanochtend op de verpakking keek was dit gelukkig niet het geval.

Tot nu toe is alles dus gewoon nog goed gegaan, al ben ik natuurlijk pas op dag 2 van de 31 en is de dag pas een paar uur bezig. Ik heb wel al het snoep wat al open was en in mijn huis lag weggegeven, want weggooien is zonde. Nu zijn er dus bijna geen verleidingen meer.

Ik houd jullie op de hoogte van hoe het verder gaat de komende tijd.

Groetjes,

Deusa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!