2020, sugarchallenge #2

Een jaar en twee dagen geleden begon ik aan de sugarchallenge. 1 januari 2019. Op dag 4 ging maakte ik een fout door cola te drinken, de rest van de maand heb ik het volgehouden. Een maand zonder toegevoegde suikers. Ik heb toendertijd veel trucs ontdekt om toch aan mijn drang naar suiker te voldoen zoals cola zero drinken en suikervrije dropjes eten.

Een jaar later, 1 januari 2020 ben ik begonnen aan sugerchallenge nummer 2. Niet voor school of omdat ik wil afvallen, maar omdat ik harder wil gaan sporten en daarvoor mijn energie uit gezonde en eiwitrijke voedingsmiddelen moet halen.

Het jaar 2020 wordt voor mij een jaar waarin ik leer multipitchen, alpineren en mijn bestuursjaar bij de ASAC afsluit. Dingen die ver weg lijken maar angstaanjagend snel dichterbij komen.

Afgelopen jaar is mijn leven veel veranderd. Ik heb de opleiding voeding en diëtetiek op pauze gezet en ben vol enthousiasme het eerste jaar van de opleiding fysiotherapie ingestapt. Afgelopen halfjaar zorgde voor veel stress en roken was een uitlaatklep voor me. Iedereen die me goed kent weet dat het voor mij altijd alles of niets is, dus ik heb besloten om in de maand januari ook niet te roken, een uitdaging die groter is dan een maand geen suiker eten, dus waarom niet combineren? ;p

Ik ga komende maand af en toe iets op dit blog posten, om mezelf te motiveren. Misschien dat ik de link nog ga delen met de lezers van vorig jaar, misschien ook niet.

Tot de volgende!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!