boodschappen

Als ik brood koop is het eigenlijk altijd maisbrood van de Albert Heijn, gewoon omdat ik maisbrood het lekkerste vind. Het is natuurlijk net zo ongezond als witbrood en er zitten weinig vezels in, maar omdat ik altijd havermout eet als ontbijt vind ik dat dat moet kunnen. Met een heel brood doe ik 11 dagen, dus ik heb afgelopen maand nog niet zo vaak nieuw brood hoeven kopen. Afgelopen maandag was mijn brood op, dus toen ben ik na oppassen langs de winkel gegaan. Ik stond in de Vomar en in hun maisbrood zit dus suiker. Ik ben al hun vers afgebakken broden afgegaan en in elke variant zat suiker. Gelukkig hadden ze ook dagverse broden en daar vond ik een volkorenbrood waar geen suiker in zit. Ik moet zeggen dat het me erg verbaasde dat in versafgebakken brood van de Vomar suiker zit, omdat dit bij de Albert Heijn dus niet het geval is.

Verder had ik gisteravond opeens heel veel zin in chocola. Ik was thuis en het ligt in mijn kastje, dus de verleiding was groot. Maar ik heb me ingehouden :)

Alleen vandaag en morgen nog, daarna is deze challenge alweer voorbij. Het is nog best snel gegaan. Tijd gaat sws snel.

Ik heb nu trouwens tentamenweek, maar nog geen last gehad van stresseten. Gisteravond wel een zak chips leeggegeten als avondeten, ik had niet echt zin in koken namelijk. Vanavond staat mijn laatste bakje eten uit de vriezer op het menu. Ik mis de maaltijdsalades die ik vaak at wel, ik ben nu meer brood gaan eten als avondeten. Groente eet ik veel te weinig, maar daar ga ik na mn tentamens weer verandering in brengen.

1 februari mijn laatste blog!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!