Einde van de challenge

Gisteren was de laatste dag van deze challenge. Ik ben erg blij dat ik hem gedaan heb en mijn drang naar snoep helemaal verdwenen is. Het ging nog bijna mis gisteren toen ik om 23.56 een slokje van de apple bandit van Nathalie wilde. Scheelde weinig, maar ik heb het gehaald. Na het uitgaan heb ik de chocolade zeeschelpen die jn mknn kast lagen gepakt en er daar 6 van gegeten. Ik was altijd gek op zeeschelpen, maar ze waren echt heel vies. Veeeel te zoet.

Vandaag was ik jarig, dus ik heb taarten gemaakt. Eentje met dadels en kokos en eentje cheesecake met bramen. Ook had ik havermout-, chocolade-, koffie-, kokosballetjes gemaakt. Deze waren niet zoet genoeg helaas. Ikzelf vond ze lekker, maar mijn gezin niet zo. De taarten heb ik voor de zekerheid maar door mijn zus laten proeven om te kijken of ze zoet genoeg waren. Ze zijn uiteindelijk heel lekker geworden.

Na het avondeten (wat best veel was), ik had allemaal hapjes gemaakt, was het tijd voor cadeaus en daarna voor taart. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in taart. Ze waren heel lekker, maar ik had wel weer genoeg gegeten. Grappig, vroeger zou ik zelfs een tweede ronde van de taart hebben genomen. Ik hou namelijk heel veel van zoetigheid.

Ik ben dus heel blij met deze uitkomst en vanaf zondag ga ik weer een maand lang niet snoepen. Daar heb ik echt zin in gek genoeg.

Ik heb het gehaald!!!

Reacties

Reacties

Mama

Echt knap hoor Deusa!
Ik zou zeggen : Hou vol met af en toe een uitzondering!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!