nog 7 dagen

Er valt steeds minder te vertellen naarmate de dagen verstrijken, vandaar dat ik nu ook iets minder dan elke twee dagen schrijf.

Dinsdag kwamen mijn ouders bij me eten, ik had bonbons gehaald voor bij de koffie. Zelf at ik wat halfbevroren frambizen uit de vriezer die ik eigenlijk klaar had gezet voor door de yoghurt. Het leuke was dat ik helemaal geen behoefte had om zelf een bonbon te eten, ik mis het snoepen niet meer.

De suikervrije dropjes waren lekker vorige week en ik heb nu in totaal 4 zakjes op tijdens deze challenge, maar ook daar heb ik niet echt behoefte aan. Het is gewoon lekker. Voordat ik begon had ik vaak echt behoefte aan snoep, dan dacht ik alleen nog maar aan eten totdat ik iets van snoep of koek op had. Nu niet meer. Ik ben best wel blij dat ik dit als opdracht heb gekozen voor mijn vrijkeuzepunt. Dat ik het voor school doe gaf me de tweede week de motivatie om het vol te houden, anders had ik toen al lang deze challenge opgegeven.

Ik ben zo blij dat mijn drang naar snoepen weg is dat ik in februari weer een maand niet ga snoepen. 1 februari ben ik jarig en 2 februari geef ik een feestje, dus dan mag ik me van mezelf uitleven. Daarna weer 26 dagen lang niet snoepen. Vooral de derde week van februari wordt makkelijk, dan ga ik stage lopen bij The Bootclub, een afvalkamp voor mensen met overgewicht. Ik slaap 7 nachten op locatie en maak gezonde maaltijden en snacks. Verleidingen zullen dus niet aanwezig zijn.

In februari ga ik niet meer zo erg letten op toegevoegde suikers, want ik wil meer chips mogen eten dan alleen de naturel variant en pesto mogen eten, en goedkope crackers etc. Dus ik ga minder op verpakkingen letten, als suiker in de top 5 van ingrediënten staat haal ik het niet in huis. Anders lekker wel.

Met vandaag erbij nog maar 8 dagen, dat wordt echt een eitje :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!