suikervrije dropjes

Al weer vier dagen sinds mij laatste post. Ik ben druk bezig geweest de afgelopen dagen. Zaterdag had ik een gala met open bar, ik was heel blij toen ik erachter kwam dat ze ook Sprite hadden. Sprite heeft jaren geleden al al het suiker uit hun frisdranken vervangen voor zoetstoffen namelijk. Als je kunt kiezen tussen bier en water kies ik altijd voor bier, wat vaak leidt tot een avond waar ik niet meer alles van weet. Na het gala ben ik nog naar het feestje van een vriend van me geweest. Dat was erg gezellig. Verder zijn er niet echt bijzondere dingen gebeurd. Ik kan me ook niet zo goed herinneren wat ik met avondeten heb gedaan. Ik denk een paar keer iets uit mij  vriezer gehaald. Gisteren heb ik kaaspannekoeken gegeten bij een vriendin van me, heel lekker. Ik eet veel meer kaas nu ik geen suiker meer eet.

Ik heb de afgelopen paar dagen wel 4 zakjes suikervrije drop op. Die met dropfruitsmaak vind ik heel erg lekker. Ik kijk ernaar uit om weer drop te mogen eten, gek genoeg is dat het enige wat ik echt mis. Zelfs in chocola heb ik echt geen zin meer de laatste tijd, terwijl ik daar altijd veel van at.

Ik was net even aan het kijken welke datum het is en ik hoef nog maar 10 dagen, het gaat echt heel snel. Ik doe nu ook allemaal leuke dingen, ik sport veel, ga vaker met vrienden chillen en komende vrijdag heb ik weer een gala. Dat is ook de reden dat ik was vergeten om te schrijven. Donderdag heb ik een herkansing en volgende week 3 tentamens, daarna is deze challenge weer voorbij. Ik wil best wel graag dat de tentamens achter de rug zijn, daarna ga ik beginnen met leren voor mn theorie examen.

Tot snel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!