al over de helft!!

De dagen gaan snel, het is alweer tijd voor mijn volgende post. Goed nieuws, ik hoef met vandaag erbij geteld nog maar 15 dagen. Het valt me allemaal heel erg mee deze challenge. Ik heb een paar keer de drang naar snoep gehad, maar na die suikervrije dropjes van dinsdag (ik heb gisteren wel de rest van het zakje opgegeten) ben ik denk ik genezen van mijn suikerverslaving.

Noem het writersblock of saai leven, maar ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen vandaag. Alles blijft een beetje hetzelfde, ik heb constant trek, eet heel veel (met name fruit) en mijn gewicht blijft gelijk. Dat is wel iets waar ik blij mee ben, nu ik niet meer snoep kan ik zoveel meer eten. Ik had gisteren zelfs het gekke idee om meteen na mn verjaardag weer een maand lang niet te snoepen. De toegevoegde suikers eet ik dan denk ik wel. Niet dat het zoveel moeite is om op verpakkingen te letten en zo streng ben ik nu ook helemaal niet, maar gewoon voor het gemak.

Ik vind het eigenlijk best wel leuk om een blog bij te houden. Ik zit er ook aan te denken om binnenkort een maand lang veganistisch te eten. Dat wil ik al langer, maar ik eet vaak yoghurt met cruesli als ontbijt en veel kaas, dus ik dacht dat ik het niet zou kunnen. Omdat de sugarchallenge best goed gaat aangezien ik voor ik begon bijna elke dag wel snoep at, denk ik dat een maand lang veganistisch eten ook wel moet gaan lukken. Yoghurt met cruesli eet ik nu toch niet meer door deze challenge en ik kan best een maand lang zonder kaas. Maar goed, die beslissing ga ik lekker nog even uitstellen tot deze maand voorbij is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!