suikervrij snoepen

Sinds gisteren ben ik ziek. Naast verkouden had ik gisteravond ook koorts. Dat zakte vanochtend een beetje weg, maar vanavond kwam het weer terug. Best irritant omdat ik vanavond een best groot verslag voor school moest inleveren en ik me totaal niet kon concentreren. Ik heb het uiteindelijk om half negen ingeleverd omdat ik niks zinnigs meer kon typen en ben toen op mn bankje in slaap gevallen (mijn bankje is denk ik net iets meer dan een meter lang). Bij mijn keel bestaan er twee soorten keelpijn, hetgene waarbij je eetlust weggaat en hetgene waarbij je trek blijft houden. Ik heb nu de laatste variant. Meestal als ik dat heb koop ik een zak honingdrop voor mezelf (want dat is goed voor je keel of iets dergelijks). Een goed excuus om lekker te snoepen dus. Vanavond trok ik het zakje suikervrije drop open wat ik zaterdag had gekocht. Het viel tegen, heel erg tegen.

Meestal geeft snoepen een voldaan gevoel en kan ik er echt van genieten, maar deze keer niet. Het was nieteens echt lekker vond ik. Een beetje jammer omdat ik echt zin had in dit snoepmoment. Ik heb de halve zak wel opgegeten, een halve zak is maar 50g namelijk, maar heb er niet zoveel van genoten als ik had verwacht, dus dat vind ik heel jammer.

Ik ben nu verplaatst van mijn bank naar mijn bed, dat slaapt vast beter. Overmorgen weer een langere post.

Reacties

Reacties

Ariane

Beterschap meis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!