Dag 8

Gisteravond voelde ik me vreselijk, ik had enorm veel zin in chocola of drop, dingen die normaal gesproken mijn comfort food zijn. Natuurlijk mocht dit niet. Ik heb toen pasta met heel veel kaas en wat pesto gemaakt, dit was verrassend verzadigend. Ook in de middag at ik veel, 5 boterhammen en een Italiaanse bol met mozzarella en tomaat. Vandaag heb ik al de hele tijd honger, ik eet veel meer dan normaal, maar ook veel gezonder. Ik kan bijvoorbeeld niet echt zeggen dat een paprika eten voldoening geeft.

Gezond eten helpt wel met afvallen, ik weeg nog maar 59.5. Ik moet toegeven dat de suikerdrang wel heftiger wordt, ik heb steeds meer de neiging om cola zero te kopen.

Verder heb ik vandaag niet echt veel te vertellen.

Reacties

Reacties

Papa

Wat een goede blog Deusa! Vloeiend en eerlijk geschreven... er zit een schrijfster in je!
En direct na nieuwjaar zo'n maand afzien, ik vind het knap. Zeker als je, zoals jij, geen zoute- maar zoetekauw bent (nog afgezien van de moeilijke tijd waarin jouw persoonlijke leven zich momenteel bevindt). Ik ben trots op je en begrijp nu pas goed hoe onmenselijk veel energie een speciaal dieet kan vragen van iemand. De toegevoegde suikers zijn voor velen het moeilijkst te laten staan. Maar je doet het maar mooi! Groet, papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!